Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

1.Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Pamiętaj, że produkt musi być nowy, w nienaruszonym stanie, z metką, bez śladów użytkowania! Inaczej sklep nie może przyjąć produktu który został uszkodzony, naruszony przez klienta.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Garderobelove Shop

Karolina Balion

Bolesława Chrobrego 25/104

40-881 Katowice

 

 

 

2.Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, obowiązuje Cię 14 dni na zwrot towaru. Pamiętaj, że produkt musi być w takim stanie jakim go otrzymałeś, bez ślad użytkowania, noszenia. Inaczej zwrot nie jest możliwy, nie otrzymasz zwrotu pieniędzy za odesłany naruszony towar. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u mnie produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (załączone jest niżej) i wyślij go na mój adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Garderobelove Shop

Karolina Balion

Bolesława Chrobrego 25/104

40-881 Katowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

UWAGA! Produkty przecenione, bądź z promocji nie podlegają zwrotom!

 

*UWAGA: W przypadku wysyłki za granicę, nie istnieje możliwość wymiany towarów.
Możliwy zwrot gotówki, jednakże firma nie ponosi kosztów za odesłanie przesyłki.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl